Ekim 13, 2006

Kilimlerimiz


Gaziantep ve Erzurum Yöresi

Doğu Anadolu Yöresi

Çorum ve Adana Yöresi
Hastalığım nedeniyle bıraktığınız mesajlar için hepinize ne kadar teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Tamamen iyileşmeme rağmen ilk günler kadar kötü hissetmiyorum kendimi. Bildiğiniz gibi bir hafta sürüyor ve sanıyorum tatille birlikte tamamen terkedecek bedenimi. Basit bir hastalık gibi görüyoruz çoğumuz gribi ama, insanı melefeye dönderiyor. Şimdi siz Melefe nedir diye düşüneceksiniz. Hemen söyleyeyim Çukurova'da Yorgan Çarşafına Melefe diyorlar. Yani çarşaf gibi seriyor insanı mecalsiz bırakarak. Sizlerden uzak olsun diyerek, benim halıdan daha çok sevdiğim, hepinizin mutlaka evinde hiç olmazsa bir adet bulundurduğunuz, geleneksel kilimlerimizden birkaç adet paylaşmak istedim. Daha çok örnekler var ama aceleyle bu kez bunları paylaşabiliyorum. Hepinize çok iyi bir hafta sonu diliyorum, sağlıkla ve mutlulukla...

Hiç yorum yok: