Aralık 04, 2006

Ömür Dediğin Bir Gündür


Sevgili Arkadaşımız, benim Akidem Candan'ın anneciğini kaybetmesi beni derinden üzdü. Birçok arkadışımızla yüz yüze görüşemesek de blog kanalıyla ve mesajlarla bir yakınlık hissediyorum. Akidem de böyle bir yakınım oldu.Hayat ne garip, ben onun yazdığı esprilerle dolu Pazar sayfasını neşe ile okurken, o sevgili anneciğinin ölümünün şokunu yaşıyormuş. Ben Akidemi, güçlü hayata bağlı ve sevgi dolu bir insan olarak tanıdım. Anneciği böyle bir yavru yetiştirdiği için belli ki çok sevgi dolu muhteşem bir insan. Anısı önünde saygı ile eğiliyorum.Allah sevdiği kullarının incitmeden canını alırmış, öyle olduğunu biliyorum. Cennet mekanı olsun. Akideme de çok büyük güç, sabır diliyorum. Hepimizin er ya da geç tadacağı bu üzüntüler dayanışma ile hafifleyebilir kuşkusuz.Akidem senin yanındayım, güçlü olduğunu biliyorum. Sonsuza kadar geçmeyecek bu üzüntü ama hafifleyecek inan.

Bloğuma birşeyler eklemek için açtığımda bu acı haberle karşılaştım Sevgili Arkadaşlarım. İçimden başka birşey paylaşmak gelmedi.


Ömür dediğin üç gündür,
Dün geldi geçti, yarın meçhuldür,
O halde ömür dediğin bir gündür, o da bugündür.

Hiç yorum yok: