Mart 01, 2006

Sobelendim

Nemrut'da Güneşin Doğuşu





Sevgili Semanur beni "dört mim" oyununda sobelemiş, teşekkür ediyorum ve duraksamadan, fazla düşünmeden aklıma geldiği gibi cevaplamaya çalışıyorum.

Yaşadığım Şehirler:

  • Adana'da yaşıyorum (4 yaşından beri, babamın memuriyeti nedeniyle)
  • Konya'da doğdum.
  • İş ve seminerler için İstanbul.

Tekrar, tekrar izleyebileceğim dört film ya da dizi:

  • Hiçbir diziyi ya da filmi 2. kez izleyemem. Sadece Braveheart'ı 2 kez izledim.

İzlediğim dört tv programı:

  • TV'de özellikle ülke,yöre,medeniyet konulu Belgesel türü programlara bayılırım. (Seyyahlık benim ruhumda var:)) Çoşkun Aral'ın belgesellerini hep beğenerek izledim. Haberleri kaçırmam.
  • Aliye ve Hırsız Polis dizisini seyrediyorum.
  • Televizyon Makinasını eğlenceli bulduğum için zaman bulursam izlerim.
  • Sinemada seyretme fırsatı bulamadığım ve TV'de yayınlanan yabancı filmleri seçerek seyrederim.

Tatil için gittiğim 4 yer:

  • Her yıl mutlaka Erdemli ilçesine yakın bir beldedeki yazlığıma (deniz-kum-güneş)
  • En fazla bir hafta izin süresinde, daha önce görmediğim yurt içi ve yurt dışı yerlere. Her yıl farklı bölgeler oluyor.
  • Konya,akrabalarım olduğu için özellikle bayram ve düğün vesileleri ile.
  • İstanbul, can arkadaşımın ısrarlarını kıramayarak kısa tatillerde.

Yaptığım işler:

  • Öğrencilik,
  • Öğretmenlik (1 yıl kadar yedek öğretmen olarak ilköğretimde)
  • Yönetici Asistanlığı ve Yönetim Kurulu Raportörlüğü (Uzun yıllar)
  • Bir özel şirkette ofis yöneticiliği (halen yapmaktayım)

En sevdiğim yiyecek:

  • Et ise tabiki Adana Kebabı ve İskender. (sebze ağırlıklı beslenirim)
  • Zeytinyağlı tüm sebzeler, özellikle yaprak sarması
  • Kısır, mercimekli veya sarımsaklı köfte. (Bulgur işi özlediğimde, arasıra)
  • Kahvaltıda peynirsiz yapamam.

Şu an hemen olmak istediğim yer:

  • İstanbul'da bir vapur güvertesinde çay içiyor olmayı,
  • Safranbolu'da Paşa Konağında kahvaltı yapıyor olmayı,
  • Yazlıkta güneşin altında kitap okuyor olmayı,
  • Hindistan'da, Nepal'de olmayı çok isterdim.



Dört kişiyi sobelemek gerekse;Daha önce sobelendilermi bilmiyorum ama aşağıdaki arkadaşlarımı 4 MİM'e davet ediyorum, cevaplandırırlarsa çok sevineceğim.

  • Evperisi "Şükran"
  • Evimdekiler "Rahime"
  • Nagice Hobi "Nagihan"
  • Hobilerim "Nalan"

Hiç yorum yok: