Haziran 21, 2006

Ziya



Hafta sonları fırsat buldukça tamir, yenileme falan gibi işlerle uğraşıyorum.Bu abajuru yıllardır kullanıyordum, artık iflas etti ve şapkasının yenilenmesi gerekiyordu. Birkaç yere sordum nerdeyse abajur bedeli kadar fiatlar söylediler. Ben de evdeki yedek duvar kağıdını keserek tellere tutturdum. Evde daha önce kullanılmış danteli pililer yaparak şapkanın etrafına yerleştirdim ve sıcak silikonla yapıştırdım. Işıltı olsun diye yapıştırdığım yerlerin üzerine pullar koydum(fotoğrafta çıkmamış) Son olarak bir hediye paketinin üzerinde gelen yapma çiçek demetini abajur şapkasının ek yerine koyarak silikonladım. Fena olmadı en azından bir müddet daha kullanabileceğim. Yeniden değerlendirme bana çok zevk verir. Umarım beğenirsiniz paylaşmadan duramadım:)

Hiç yorum yok: