Temmuz 04, 2006

Nazlı Bebek 1 Yaşında





Havai Fişek gösterisi için bir fırsat bulmuşken değerlendirmek istedim.Evet sevgili arkadaşlarım; sizlerden başka hergün bloğumu ziyaret edip sessiz kalan izleyicilerim ve tesadüfen gelip hemen terkeden yaklaşık 292.000 kişi...Bugün bloğum 1 yaşına girdi. İyi ki de blog açma fikrini benimsemişim. Sanal ortamda çoğu zaman amaçsız dolaşırken şimdi bloğum sayesinde gönlü güzel, çalışkan, paylaşmayı seven birçok arkadaşım oldu.. Yeni teknikler, fikirler öğrendim, daha üretici olmaya,hep iyi birşeyler paylaşmaya gayret ettim. Gelecek yıl aynı tarihde 2. yılını kutlamayı çok isterim. Doğal olarak paylaşmayı istediğim objeler, işler tükenecek ama ben vazgeçmeyeceğim. Yenilerini eklemeye ya da hobby dışındaki konularlada sohbet etmeyi sürdüreceğim. Blog çok iyi bir iletişim aracı, sizlerden vazgeçmeye hiç niyetim yok. Hepinizi çok seviyorum, hiç birinizle olumsuz bir şey yaşamadım ve umarım böyle devam eder. Yüz yüze gelebilmeyi başarabilseydim size mutlaka aşağıdaki pastayı ikram ederdim. Siz öyle sayın yine de. Sayın Hakkı Devrim'in meşhur deyişiyle "Ömrünüze bereket" diyerek sevgilerimi gönderiyorum herbirinize.


Hiç yorum yok: