Temmuz 07, 2006

Pırıltılı Çerçeve



Yukarıdaki çerçeveyi boyamak için almıştım. Zımparaladım, iki kat koyu yeşil ahşap boya ile boyadım. Kuruduktan sonra hepinizin eskiden beri kullandığı, klasik beyaz mumla, aynı yönde mumu bastırarak çerçeve yüzeyine sürdüm. Akabinde tabana kullandığım yeşili, sarı ile biraz açarak çerçeveyi tekrar boyadım. Kuruduktan sonra sert bir cisim ile (ben kemik tarak kullandım) üzerinden zımparalar gibi mumu kazıdım ve alttaki koyu renklerin (mumlu kısımların altı)çıkmasını sağladım.Daha sonra çerçevenin tüm yüzeyine transfer tutkalı sürerek evdeki karışık kum boncuklarını serptim. Kuruduktan sonra vernikledim ve köşesine silikonla çiçekleri yapıştırdım. Mumlama tekniği eskitme işinde oldukça hoş oluyor, ilk denememdi benim. Aslında hayal gücüne bağlı olarak daha iyi şeyler çıkarılabilir ortaya.Hepinize mutlu, sağlıklı bir hafta sonu diliyorum.

 Posted by Picasa

Hiç yorum yok: