Temmuz 19, 2006

Süt Şişesinin Değişimi



Ben bu kağıt kırkyamayı çok sevdim, kısa zamanda çöpe giden objeler kılık değiştiriyor. Yukarıdaki fotoğraftaki vazo süt şişesi idi, makasla üst kısmını düzgünce kestim. Daha önce yaptığım Kağıt Kırkyama Kutu'da uyguladığım teknikle dergi sayfalarından gelişigüzel küçük parçalar kopardım.Kağıt parçalarını duvar kağıdı tutkalı ile şişeye istediğim şekilde yapıştırdım. Acil ihtiyaçlar için süper bir kurtarıcı.




Bildiğiniz gibi geçen haftadan beri sıkıntılar yaşıyorum, şükür herşey yoluna girmeye başladı. Hiper tansiyonları olanların deniz seviyesindeki rakımlarda yaşamalarını tavsiye eder doktorlar. Basınç ne kadar az olursa o kadar iyidir hasta için. Hem bu nedenle hem de ailemin annemle ilgilenebilecek diğer fertleri zorunlu olarak 1 hafta Adana'dan ayrılacak olmaları nedeniyle, ben de bu Cuma'dan itibaren 1 hafta izin kullanacağım ve annemi yazlığa götürüp orada bakacağım. Umarım herşey yolunda gider ve ben de biraz dinlenirim. Herkes kendisine dikkat etsin lütfen ve az yemeğe, spor yapmaya, sağlıklı olmaya gayret etsin. İnsan çok gençken önem vermiyor ama geleceği düşünerek şimdiden yatırım yapın sağlığınıza diyorum.Kendimi bildim bileli sofradan doymadan kalkmaya alıştım, hala da devam ediyorum.Kilo almak fobi haline geldi artık bende. Böyle yaşamaya alışmak inanın sağlık açısından daha avantajlı.Mutlu, sağlıklı günler diliyorum herbirinize, şimdilik hoşçakalın.

Hiç yorum yok: